onsdag 8 juni 2011

Pool

Denna sommar ska vi köpa en ny pool till vår trädgård, men vet dock inte vilken vi ska satsa på. Det enda vi vet är att vi ska ha en på ställning och ingen med uppblåsbar kant.

Vi ska iaf gräva bort gräsmatta, lägga frigolit och sand i botten. Det blir nog bra när det är klart!
Och jag måste köpa nya badkläder, bikiniöverdelen passar inte nu sen jag blev gravid. Jag får nog ta en runda till favorit underklädesaffären Change!

Nu ska maken köra ett släp med bråte, han ska tippa det på återvinningscentralen. Skönt att få bort det. Jag ska hämta Lukas om ett litet tag, sen får vi se vad vi hittar på idag. Kristian jobbar eftermiddag, det är det tråkigaste passet tycker jag.

Jag börjar jobba på lördag, sen har jag jobb heeeeeeeeeeela sommaren. Är väldigt glad att jag ska jobba, hade nog klättrat på väggarna annars! Och vem tackar inte nej till pengar?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar